reklama

Útok na policajta

Včera som zaútočil na verejného činiteľa. Ako je to možné? Bolo to našťastie len slovne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nebolo to až také tragické ako to z názvu vyzerá. Išiel som s deťmi po rannej ulici v Bojniciach. Terasy ešte prázdne, ľudí málo, len na jednej terase popíjajú kávičku dvaja policajti v službe. Absolútne nič proti tomu, naštartovať deň treba.

O polhodinku idúc späť vidím zdiaľky policajné auto - ešte sú tam - tu sa mi nič nestane, keby aj čo bolo. Idúc na ich úrovni sa zrazu na štvorročného syna vyrúti psisko (teda taký hafan - kokršpaniel, ale pri jeho výške riadna šelma). Chlapec sa hodí na zem, ja ho v okamihu dvíham hore, kričiac na tých dvoch- "Chlapi, kurva čí je to pes!" Jeden s pokojom odpovedá, že on nevie, že tu takto pri nich sedí a obrecháva už dlho. Druhému sa moja opovážlivosť nezdala, tak sa aj ohradil že prečo na nich kričím. "Nuž nikto iný tu nie je"- vravím ja. Dialóg ešte pokračoval, ale nie dlho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V podstate sa nič nestalo, pes si zase sadol, chlapi pokojne pili kávu a ja som utišoval syna. Mali to zjavne "na háku".

Cukráreň to spravila, dali sme si zmrzlinu a o pár minút išlo okolo policajné auto...

Ladislav Bihari

Ladislav Bihari

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

<iframe height='160' width='300' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/athletes/39137447/activity-summary/6e784091627e32ea04a3dbe049a5d7f7dca6887b'></iframe> Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu